IPET -
Analiza i interpretacja orzeczeń uczniów o potrzebie kształcenia specjalnego w kontekście tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych.
12 września 2020r.
godz. 10.00-13.00
Szkolenie on-line
na platformie Google Meet
Cena:
120 zł
cena obejmuje -
1) wydrukowany i przesłany na podany przez uczestnika adres certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
2) rozbudowane materiały szkoleniowe)
Informacje i zapisy:
Zgłoszenia można wysyłać na adres:
- kontakt@superwizja.edu.pl
- tel. 608 160 700
Centrum Szkoleń Psychologiczno-Pedagogicznych Superwizja
[ IPET ] - Analiza i interpretacja orzeczeń uczniów o potrzebie kształcenia specjalnego w kontekście tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych
Serdecznie zapraszamy na warsztaty stworzone z myślą o profesjonalistach (nauczycielach, pedagogach, psychologach, studentach pedagogiki i psychologii).
Podczas warsztatów dowiesz się m.in.: na co należy zwrócić uwagę czytając orzeczenie oraz jak samodzielnie dokonać analizy i interpretacji orzeczenia ucznia o potrzebie kształcenia specjalnego. Dodatkowo zostaną przedstawione wzory tworzenia wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia oraz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
• Podstawa teoretyczna i prawna dotycząca orzeczeń
• Przedstawienie składowych elementów wniosku o wydanie orzeczenia oraz orzeczenia
• Przedstawienie modelu dokonywania analizy i interpretacji orzeczeń uczniów
• Podstawa teoretyczna i prawna dotycząca wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia
• Przedstawienie składowych elementów wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia
• Podstawa teoretyczna i prawna dotycząca indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
• Przedstawienie składowych elementów indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
• Analiza i interpretacja orzeczenia, wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia oraz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
Trener
Trener: mgr Izabela Pietrowska – terapeutka pedagogiczna i terapeutka integracji sensorycznej w Centrum Terapii Dzieci – DEFINITIVA; członkini: Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Stowarzyszenia Rozwoju Karier Doktorantów i Doktorów PolDoc, Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Kierownik specjalności „Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną” i asystentka (pracownik badawczo-dydaktyczny) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na Wydziale Socjologii i Pedagogiki w Katedrze Pedagogiki; doktorantka Uniwersytetu Gdańskiego; autorka kilkunastu punktowanych publikacji naukowych z zakresu pedagogiki (dotyczących problematyki specyficznych zaburzeń w uczeniu się). 👏
Najbliższe

WEBINAR
BAJKOTERAPIA i BAJECZNE WARSZATY - ELEMENTY SCENICZNE I POSŁUGIWANIE SIĘ GŁOSEM W OPOWIADANIU I CZYTANIU BAJEK DZIECIOM
5 listopada 2023r.,godz. 15.00-18.00
(Niedziela)

BAJECZNE CZYTANIE - TECHNIKI GŁOŚNEGO CZYTANIA – Warsztat praktyczny emisji głosu, technik improwizacji teatralnych i sposobu posługiwania się głosem w pracy z dziećmi.
(Szkolenie na zamówienie dla Rad Pedagogicznych)